#1 Odpalamy ''Wrzuć na rap''!


rap wrzuc na rap hip-hop zegar

Ostatni miesiąc to czas burzliwy. Czas obgryzania paznokci, nieustającego zmieniania ostatecznego wyglądu bloga, męczenie mojej graficzki i intensywnej pracy po parę godzin dziennie. W końcu nadszedł moment, w którym oficjalnie mogę powiedzieć - wróciłam! Ponownie grzeję miejsce na Bloggerze, ale w całkiem innej odsłonie.  




Praca, praca, praca...


Było ciężko. Chwilami miałam dość pracy nad blogiem. Nie dawałam sobie rady z pewnymi rzeczami, ale dzięki mojej upartości dochodziłam do sedna rzeczy. Osoba odpowiedzialna za grafikę chyba miała mnie dość! Uprzykrzałam życie każdemu kto był zamieszany w tworzenie strony. Bardzo Was przepraszam! Mam nadzieję, że mój zapał, motywacja i chęć zmiany będzie odpowiednim wytłumaczeniem.
Bez bloga czułam się dziwnie. Cieszył mnie każdy nowy postęp w pracach, napędzał mnie do intensywniejszego zaangażowania się, by szybciej skończyć.  

O czym jest ten blog?


Wrzuć na rap -  dziennikarski blog o polskim hip-hopie. Nie zabraknie newsów z polskiej rap sceny, wywiadów z ciekawymi ludźmi, dobrych akcji, sarkazmu i powagi. Publikację, w każdą niedzielę. 

Podziękowania!


Dzięki wszystkim osobom, które pomagały mi przy tworzeniu ''Wrzuć na rap''. Wielkie dzięki mojej graficzce - Aya, bez Ciebie ten blog nie nabrałby graficznego charakteru. Dziękuję również za wyrozumiałość i anielską cierpliwość. Dziękuję bliskim mi osobom za wsparcie i kreatywne pomysły. Mojej przyjaciółce Adzie - za ciągłą wiarę we mnie i motywację. Mojemu kochanemu chłopakowi - za wielkie wsparcie, miłość i wszelkie rady. Wszystkim moim kumplom - po prostu dziękuję, że jesteście chłopaki i podsuwacie mi pomysły na nowe wpisy. 

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Świetnie ze powstał taki blog! :D naprawdę z chęcią będę czytać wpisy, brakuje blogów o tematyce hip hopu ^^ powodzenia :D
    ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) pozdrawiam serdecznie z okolic Rzeszowa (podobno w też mieszkacie w tych okolicach)!

      Usuń
    2. Tak, my również pozdrawiamy! :D

      Usuń
  2. Ciekawa tematyka na bloga. :) Nie słyszałam o takim jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tymbardziej mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej :-). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się fajny blog. Jeszcze się nie spotkałam z taką tematyką :)
    Oryginalnie :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń