#43 2 urodziny Wrzuć Na Rap + podsumowanie roku



Wrzuć Na rap ma już dwa lata. Ten rok na tle poprzedniego okazał się słabszy, ale za to obfity w nowe inicjatywy. Zapraszam na podsumowanie!


5 najpopularniejszych wpisów

Najczęściej klikanymi wpisami są:


2. #37 „Nie powiedziałbym, że pozostałe elementy hip-hopu nie rozwijają się” - wywiad z raperem Angelo, wyświetlenia 647

3. #36 „Wolę być samotnym wilkiem” część 2 - rozmowa z Cza Plonem, wyświetlenia 527


5. #38 „Soma 0,5 mg” równa się sukces? - recenzja płyty duetu Taco Hemingwaya z Quebonafide, wyświetlenia 353

Osiągnięcia

  • Drugi rok dla Wrzuć Na Rap okazał się spadkowy, ponieważ dużo czasu zajmowała mi nauka do matury. Brak systematyczności wpłynął na częstotliwość publikowania treści. Przez rok opublikowałam tylko 6 wywiadów, 2 artykuły, 1 recenzję i felieton, który o dziwo wybił się na szczyt listy top 5. 
  • Od 1 września 2017 roku bloga odwiedziło ledwo ponad 8 tysięcy osób, co nie może konkurować z liczbami z poprzedniego zestawienia. 
  • Ogromną popularnością cieszyła się druga akcja #wspierajmypolskiepodziemie, ale niestety przez brak czasu nie zdążyłam zrobić wywiadów ze wszystkimi chętnymi. 

Podziękowania

Największe podziękowania kieruje do osób, które przez ten rok wspierały mnie w prowadzeniu Wrzuć Na Rap, inspirowały mnie oraz oglądały moje relacje na Instagramie (szacunek!). Dziękuję wszystkim, którzy zgodzili się ze mną współpracować (gdyby nie wy nie powstałby ani jeden wywiad).

Plany

Rok temu nie chwaliłam się swoimi priorytetami na najbliższe miesiące z racji tego, że ich nie posiadałam i pracowałam tylko nad tworzeniem Wrzuć Na Rap. Przede wszystkim chciałabym nadal kontynuować akcję #wspierajmypolskiepodziemie, dzięki której poznaję dużo świetnych ludzi, którzy tak jak ja kochają hip-hop. Mam nadzieję, że jeszcze w tym roku uda mi się wraz z moim znajomym wprowadzić w życie wielkie przedsięwzięcie, ale szczegóły zdradzę trochę później. W 2019 roku mocno wierzę, że odbędzie się następna edycja „Wolność Słowa”, która w tym roku niestety nie odbyła się i nie miałam okazji współpracować z Ayą, która serdecznie pozdrawiam!
Nadal będę rozwijać FanPage bloga, profil na Instagramie oraz przyłożę się bardziej do prowadzenia grupy blogowej „Fanatycy W.N.R”. Ponadto od września będziecie mogli znaleźć moje wywiady na blogu Sandry „Rap Polski” oraz posłuchać przeze mnie polecanej muzyki oldschoolowej na stronie Wojtka „Hip-Hop Lata 80-te do teraz". 

You Might Also Like

0 komentarze